Azraninnnannnesi Kızlar günaydın.. kızım 6 ay 10 günlük bir ayı geçti neredeyse ve kızım emmiyor gece 3 dk ben kendim kalkıyorum gece problem yok gibi. Ama gündüz memeye geliyor tam emecek diyorum 2 fırt çekiyor atıyor kendini bazen belli olmuyor emiyor 2 dk neye göre buna karar veriyor yani beynim yoruldu artık tok mu ? Aç mı ? N kadar emdi ? 3-4 gün hiç bişey olmamış gibi gayet güzel emdi sonra yine aynısı 4-5 saat emmediği zamanlar oldu yine aynı sağarak kaşıkla tam 1 saatte veriyorum oda yarısını dışarı atıyor biberon versem alışacak diyorum n yapmam lazm cok zor durumdayım sütüm varken emmmemesi 😔
Nekwa Azraninnnannnesi sadecee meme mi? Distendir vermeden göğsünü yika ona su ver dişlerini kaşı ve öyle dene olmadi bir agri kesici ver annesi. Dis dönemlerin de böyle olabiliyor ve çıktıktan sonra düzeliyor merak etme 😉
Deletedmom_15 Azraninnnannnesi canım zaman zaman olabiliyor böyle şeyler sakın pes etme devam et bazen çok iştahlı, bazen de iştahsız olabillir bebekler tıpkı biz yetişkinler gibi.. pes etmek nedir moral bozmak yok.. sadece geçeceğine İnan ve acele ile memeyi falan bıraktırma
Mutlubirkalp Azraninnnannnesi bende 20 gündür çok yoruldum 4 aylık bebeğim psikolojim bozuldu biberon da veriyorum almıyor önceleri meme reddi gibiydi şimdi emiyor ama güçsüz bezleri hep boş kilo da almıyor keşke biberon emseydi hiç olmazsa sağıp verirdim mama yerdi kaşıkla hep çıkarıyor yutmuyor bana da akıl verin çok kötüyüm
PelinKaraca Azraninnnannnesi aç kalmasındaysa biberona alışsın daha iyi. Şu biberonla besmeleyi neden böyle kötü bi şey gibi algılıyor insanlar valla anlamıyorum he. Sütün varsa sağ ver biberonla merak etme biberon verdin diye kötü anne değilsin aksine iyiliği için yapıyorsun. 😆👍👍
Azraninnnannnesi Nekwa yani artık tek ihtimal o kaldı herşeyi düşünüyorum ağzında yara mı var,enfeksiyon mu var, yani sütüm tazyikli geliyor bazen onu istemiyor diyorum ama en başından beri böyleydi sizin de mi başınıza geldi
Azraninnnannnesi Deletedmom_15 canım sütüm var emmiyor sağarak veriyorum o kadar zor oluyor ki neredeyse 1 ay 10 gün oldu düzelmiyor hep deniyorum ama emmeyecek sanırım bu kadar uzun sürer mi bu dönem bilmiyorum sağarak vermeye başlayacağım böyle giderse
Ylzmry Deletedmom_15 allah askina sutun var biberonla vermeyimi sorguluyodum alissin ne olur disardan yese dahami iyi
Azraninnnannnesi Mutlubirkalp ben bugün artık biberondan yanağının iç kısmına doğru sıktım o şekilde verdim 4 aylıkken de olmuştu 1 hafta sürdü geçti inşallah geçer cnm o kadar zor iş yaşayanlar geçti diyor ama yok geçmeyecek gibi umudum tükeniyor
Acg Mutlubirkalp bizde bugün tam 4 aylık olduk. Meme istemiyor. Biberon tutmuyor. Kaşıkla verdiğim sütü yutmuyor. Sadece 300 g almış bu ay. Kakamız bazen 8 günde bazen 5 günde. Çok üzülüyorum ne yapacağımı şaşırdım
Acemianne88 Mutlubirkalp kasık maması yapıp içine devam sütü kat ben denedim tahıllıları yemedi biberon tutmadı arı mama yedi az arı mama yapıp 3-4 ölcek devam sütü katıyorum içine bi tek oyle care bulabildim
Deletedmom_15 Azraninnnannnesi 🤷♀️🤷♀️Ama pes etmeyin ya yapıyor bazen bebeler böyle şeyler. Tabi siz annesisiniz en iyisini bilirsiniz Allah yardımcınız olsun
Nekwa Azraninnnannnesi benimki de diş döneminde canim memeyi almamasi.cok ondan bende öyle yapıyorum. Once su sonra meme. Yemekte yiyosa sizde tasa etmeyin bu geçici bir dönem
Azraninnnannnesi Deletedmom_15 sağolun teşekkür ederim dayanabildiğim kadar dayancm geçen ay az kilo almıştı bu ayda böyle olursa artık başka cözüm bulacağız mecbur sağarak vereceğim o zaman
Mutlubirkalp Seda0202 inş geçer çok yoruldum çok kötüyüm çaresizim nasıl besleyecegimi bilemiyorum hep içim içimi yiyor artık memeyi ağzına alıyor ama hiç öyle lık lık emmiyor 😥 20 gündür nerdeyim nasılım bilmiyorum
Azraninnnannnesi Mutlubirkalp bizim avantajımız ek gıda dönemindeyiz bu şekilde açığı kapatmaya çalışıyoruz
Azraninnnannnesi PelinKaraca evet dediğin doğru ama sütüm sağınca az geliyor 🤷♀️ Ama kızım emdiği zaman yettiğini düşünüyorum tek çabam bu
AnneVeKuzusu PelinKaraca biberonla içmeyi kötülemiyolar aslında besleyenler de kötü anne degl asla tabiki.her anne mükemmeldir.ama sagmakla bebegin emdigi kadar fazla aüt çımkıyo buda bi süre sonra gögüste süt üretiminin azalmasına sebep oluyo malesef arkadaşımız bundan korkuyo anladıgm kadarıyla
Mom34 Canım benim kızım iki aylıktan beri böyle bazen ama çok nadir düzgün emiyor, bazen uyurken güzel emiyor ama onda haftada bir iki kere anca. Benim de sütüm var ama emmiyor bir de süt alerjisi çıktı sabaha kadar da uyumuyor ama emmiyor memeye yaklaşnca kendini çekiyor. Ben de ne yapacağım bilmiyorum moral sıfır
Azraninnnannnesi Mom34 yani her ihtimali düşünüyorum artık bişey kalmadı kendi isteği ile böyle yapıyor diye düşünüyorum yada diş çıkınca bitecek bilemiyorum inşallah düzelir
biryavuzkusu Azraninnnannnesi valla benim bebeğimde 4 aylık olmak üzere hep emzirmese problem var bende çok yoruldm artık kaç defa mastit oldum antibiyotik kullandım artık yoruldum 6 ayı dolsun daha zorlamıycam 😔
Azraninnnannnesi biryavuzkusu bizim de o zamandan başladı ara ara oluyordu ama artık düzenli bir şekilde emmiyor sadece gece oda az bende 8 aylık olsun diyorum anne yüreği işte kıyamıyoruz
Aysana Ayakta, hoplayarak, hatta yarı koşarak vermeyi denediniz mi ? Biz de bir ay kadar benzer dönemden geçtik, ayakta çömelip kalkıp koşar gibi yaparak emzirmeye çalışıyordum, öyle alıyordu.
Azraninnnannnesi Aysana evet zıplayınca bi ince alıyor ona da razıyım ama artık çoğu zaman onu da yapmıyor sizin düzeldi mi aynı dönemde mi oldu
NurR Azraninnnannnesi dönem dönem istemeyebiliyorlar diş çıkarıyor olabilir başka bir sıkıntısı olabilir sabırla teklif edin ama aşırı ısrarcı olmayın o zaman hiç istemiyorlar biberon vs hiç alıştırmayın Emzik kullanıyorsanız onun da etkisi olabilir benm oğlum Emzik yüzünden beni tamamen bırakmıştı emziği bıraktırdım sonra alıtşı tekrar. Ek gıdada ne durumdasınız? Fazla veriyorsanız emmeyebilir.
Azraninnnannnesi NurR sadece 2 öğün yapıyorum kahvaltı ve çorba tam öğünde sayılmaz hiç emmediyse o gün yoğurt veriyorum yeni başladık ama bu durum 1.5 aydır var hemen hemen emzik olayımız var ama onu da uzun zamandan beri alıyor etkisi olur mu acaba
YagmurBegum Azraninnnannnesi valla ben iki buçuk aydır direniyorum uyanıkken almıyor uyutup verıyorm böyle buldum çözümü
Ecemayaz01 Azraninnnannnesi pes etmr ya cocugun icin 1 yasina kadr emsin en azindan doktoruna danis dis cikaricaktir filan ondandir yani
Azraninnnannnesi Ecemayaz01 gittim canım zorlama çocuğun psikolojisi bozma ddi uyurken emziriyordum bazen onu da yapma ddi bırak uyusun gün içerisinde aldığı kadar ddi