Miniko42 Kızlar 2 ay 2 günlüğüz bugün aşı olmaya gittik kafa çapı 42 santim çıktı sizce sorun teskil edermi büyüklük bilen varmı yada sizin iki aylık bebeklerinizin kafa çapı kaçtı
Badeliz Miniko42 2 aylıkkken 39 cm di şuan 3 aylık 41 cm doktorunuz bir şey dedi mi? Birde kilosu boyu kaç
QueenBeee Miniko42 2 aylıkken 38 cmdi şimdi 3 aylık 40 cm. Doktorun ya da sağlık ocağındaki ebe bişey dedi mi
Miniko42 Badeliz kilosu 7100 boyu 61 cm biraz toplu bı bebek babasının kafasida büyük ama bilemedim genede doktora götürmeli miyim sizce
Demet_k Miniko42 bebek zaten kilolu iri doğal olarak kafası da büyük. Peki anne sütümü mamamı alıyor.
Busrminel Miniko42 tabikide doktora götürün en iyi doktor yönlendirir sizi hemen götürün normal değil çünkü
Sevgiguveen Miniko42 benim kızımında kafa çapı küçüktü sorun teşkil edebilir dediler kontoller emr lar 32 le doğdu 9ay kontrolunde 42,7 ancaydı içinizi rahat tutun ama kontrolede goturun en kısa zamanda ihmale gelmez doğdugunda kaç cm di oda önemli sizi anlıyorum
Hcrdg Sevgiguveen merhaba, benim oğlumda 32 cm bal öevrssiyle doğdu, şuan bir buçuk aylık ve 33,5 cm, süreciniz nasıl ilerledi, yardımcı oluemunuz
Kelebek1407 Sevgiguveen merhaba şimdi ne durumdasınız acaba? Benim kızım da 34 ile doğdu şuanda 3 buçuk aylık 36 cm. Ayda 1 cm mi büyüdü sizin?
Bebegimm1 Miniko42 2aylikken 42.5 cikmisti doktor boyu kilo bas cevresi icin gayet iyi demisti saglık ocağı bir sorun gördüyse cocuk doktorunuz bi muayne etsin derim
Zeyna_ Miniko42 bizimde büyük her doktor koca kafalı diyor sadece onun dışında sorun olur diyen olmadı. Bizim genetik babamızda büyük 😁
Miniko42 Demet_k evet bende öyle düşünüyorum bide babası tarafin kafa büyük genetik te olabilir gibi. Anne sütü alıyor canım sadece