Kızım 10.5 aylık daha 3 gün önce doktor bizede bunu yazdı ama hala cesaret edip kullanamadım.Büyükler kullandığı için sanki kızımı rahatsız eder gibi geliyor korkuyorum.Bu arada bizde de aşırı gaz sancıları oluyor ve genellikle kabız,süt alerjimiz var ama bi türlü geçmedi