Şimdi hastaneden geldim götürdük kontrole hiç kilo almamış geçen ay7.50iken şimdi7.150 sütüm yetmiyormuş mama kulanın dedi ama hiç içmiyor humana 2kulanın dedi doktor aldık içmiyor napmam lazım sütüm azalmış mama içmiyor ek gıda doktor yok diyor moralim sıfıt☹️☹️☹️