Begumcan26 Merhabalar doğum sonrasında ilk reglinizi ne zaman oldunuz? Sütünüze bir etkisi oldu mu? 3,5 aylık bir oğlum var ve bugün regl oldum çok çok yoğun geçiyor normal mi
Mehtee Begumcan26 canim ben dogum sonrasi hemen dogum kontrol hapi kullandığım için 8 ay sonra ramazanin ilk günü adet oldum çünkü hapllar bende ödem yaptığı icin bırakmıştım ven hayatimda hic bu kadar yoğun bir kanama yaşamamıştım adet oldugum zamanlarda ama inanir misin bende böyle bi hafiflik sanırsın kuş gibi hafifledim 4.gunum bitti sayılır normal o yüzden bende basta korkmustum çünkü
Minnosanneninkizi Begumcan26 dogumdan 60 gun sonra oldum ilk reglimi ben de. Evet biraz yogun oldu benim de
Farah38 Peki emziriyor musunuz yada sütünüzde bi azalma falan oldu mu benim de 2,5 aylık kızım ve oldum ama çok yoğun değildi açıkçası ve emziren anneler bu kadar erken olmuyoru duyduktan sonra endişelendim açıkçası
Begumcan26 Farah38 ben emziriyorum ve bebeğim sadece anne sütü alıyor ben de biraz da o yüzden endişelendim
Send Ben de 3aylıkken oldum. İlk olduğumda sütümde azalma oldu ustelık kanama oldukca azdı. Sonrakı ay bı azalma hıssetmedım ama