03alparslan04 ben daha hiç mama kullanmadım hep annesütü aldı ve sürekli kayısı incir hpsafı yapıp içtim hem sütüm artı hemde sarılık için iyi olur dediler ve saate 1 kesin emziriyordum 2 saat falan beklemiyordum oğlumun sarılık degerı yüksek oldugu için saate bi emziriyordum yoksa uyuyunca uyanmıyordu 2 ayımızda uykusu normale döndü o zaman da gene saate 1 emzirdim