Kizlar merhaba , 2 hafta once dogum yaptim. Dun gece sol gogsum asiri şişmis ve bir tarafta sertlik vardi. Mastit boyle mi oluyor bilmiyorum canimi cok yakiyordu. Elle biraz sagim yaptim bebegime emzirdim biraz rahatladim. Calismayan bir anne oldugum icin gogüs pompasi almamistim. Sizce almali miyim faydasi var mi gerekli mi