Annelerim bebeğim iki aylık sol gözü sabah kalktığımda sulaniyo ve capak olmuş ve kizariyoo özelikle ağladığında çok oluyoo
Ben kollarında tutup yani koluyla beraber belinden tutuyordum ondan mi acaba bidaha yapmamda ama başka bisi akima gelmiyo siznde oldumu gecer dimi 😔😔😔