Bebeğim 25 günlük 2 saate bir 75 ml sütümü sağıp veriyorum arada mama veriyorum süt yerine bazen 1 buçuk saat olmadan hıçkırarak ağlamaya başlıyor ama genelde sütü içince uyuyor yetiyor gibi ağzından atıyor biberonu. 2 saati beklesemmi her ağladıgında versemmi önceden sizce ?