Aysudincaysu SemaaAcc hiçbir zararı olmaz bence canım sonuçta bütün gaz damlalarında kimyon kullanılıyor inşallah size de faydası olur 🙏
Asyaaaam SemaaAcc o zamanlar bizimde baslamıstı nurse harveys colex şurup aldım çok faydasını gördük doktorunuza danışın önerirse kullanın derim
Asyanesrin SemaaAcc ben veriyordum ama tabi tercih sizin kimyon tohumu kaynamış suda 5 dk demlensin 1 çay kaşığı siz de içebilirsiniz
Dezehs SemaaAcc valla cnm benim bebeğim 38 günlük normalde çok gazlı bir bebek ama ben rezene kimyon çayı içiyorum çok güzel gazını çıkartıyor 1 bardak ta papatya çayı rahatlıyor bebek
Yaztatili Merhaba. Bebeğim 4,5 aylık hala ara ara gazı oluyor. Ben de kimyonlar rezeneler neler içmedim neler yapmadım öncelikle en erken 3 aya kadar bu gaz sorunu devam ediyor malesef onu bilmelisiniz. Biz de çok çektik. Kiraz çekirdekli bel kemeri var bebekler için. Kesinlikle ondan alın. İçindeki çekirdekleri 1 dk mikrodalgada ısıtıp havlu desteğiyle karnına koyduk rahatlatıyordu. Sab simplex ve mommys bliss kullandık. İkincisi biraz cep yakıcı. Umarım en kısa sürede rahatlar bebeğiniz
Yaztatili SemaaAcc bence bebek için kimyon rezene gbi ürünler kullanmayın doktorumuz kesinlijke önermedi yine de siz bilrsniz
Csates Kimyon ben 1kaşık yuttum üstüne su içiyorum hem benm gazımı alıyor hem bebeğe iyi gelir ama bebeğe vermeyin sakın birde biogaia diye gaz damlası var bu çok iyi geliyor denemeni tavsiye ederim
Eymenncik SemaaAcc bize doktorumuz 1. Ayindan itibaren vermisti. Tabi siz yinede doktorunuza danisin.
Sezeninc SemaaAcc 45 günlük şuan kızım. 4 gündür süren yoğun gaz sancısı,kaka yaparken ağlamalar,uykusunda sancıdan ağlayarak uyanmalar hepsi mevcut. Probiyotik,metsil,zinco herşeyi denedim yok. Zamana bıraktım. Kafayı sıyırmak üzereyim
Angel124 SemaaAcc düzelir inşallah bizimkide çok gazlıydı hala ara ara oluyo ama zamanla geçecek onlarda inşallah ben çok huzursuz olduğunda bi çay kaşığı rezene içiriyodum günde üç çay kaşığı veriliyor hem rahatta uyuyo
DefneYasemin05 Maflar probiyotikli damla o kadar iyi geldi ki bize doktorumuz kesinlikle gaz damlası önermedi
Mrv38 Benim kızımda 17 günlük gaz sorunu yokdu ama 3 gündür uykusundan ağlayarak kalkıyor ayaklarını karnına çekiyor aslında gazını kakasını çok rahat yapan bi bebek ama neden oluyor anlamadım kucağıma alınca sakinleşiyor bitek