Mommysprincess Doğumdan sonra spiral taktırdım. Doğum sonrası ilk adetimi oldum. Ama fazla kanamam var. Çok özür dilerim ama en büyük ped bile 2.5 saat dayanıyor ve pantolona bile geçmiş oluyor. Spiralden mi yoksa doğum sonrası ilk adet böyle mi oluyor?
fatima Mommysprincess kişiden kişiye göre değişir bence ben doğumdan sonra ilk adet olduğumda normal hamilelikten önce nasılsam o şekilde devam etti
Tuba Mommysprincess her ikisindende kaynaklidir. bende spiral taktirmayi düsünüyordum gecen doktorda kontrolum vardi oda dediydi bana spiral sonrasi ilk kanama biraz daha fazla gelir ama sonrasinda düzelir dediydi
Azraninnnannnesi Mommysprincess cnm ben ilk adetim de taktırdım o kadar yoğundu ki Sonraki adetim de öyle oldu suan 3. Adetimi oldum ilk 2 sine göre daha az yoğundu ama yine de yoğun böyle böyle bi düzen gelir azalır diye umut ediyorum bende
Sevvoo Mommysprincess normal bi kaç gün daha öyle devam edip düzelir sonraki adetlerinde yoğun gelir zamanla düzene giriyor.
Mervee1 Mommysprincess eltim de özel hastanede spiral taktırdı ama maalesef aylarca adet kanaması gördü en son doktoru çıkarmak zorunda kaldı ve sonra düzene girdi