Asya001 resim görünmüyor ama aynı durumu bende yaşadım doktorla konuştuğumda düşecek kendi kendine hatta istersen hafifçe çekip alabilirsin bile demişti ama ben korktum çekemedim 2. Ayda kendiliğinden düştü. Yapıştırma diye bişey yokmuş bu arada hastanedeki tanıdıklarımdan öğrendim içten görünmeyen dikişe yapıştırma diyorlar halk ağzında benimki öyle olmasına rağmen küçücük bi ip çıkmıştı korkulacak bişey yok yani düşecek kendi kendine