Ev fiyatları fazlasıyla arttı. Tmm bazıları pahalıya krediyle alıp kiraya veriyor. Ama kredi ödemesinin çoğunu kiracıdan çıkarıyor. Yada kredi ödemesi falan yok kaç yillik evii sirf o bu pahali veriyor ben neden vermiyim diye diye bi maaş parasina çıkardılar kiraları. S.beyli yada Pendik Kurtköy de ufacik 2+1 ler 1500-1600. Aidat hariç…🤷🏻♀️🤦🏻♀️ Nolcak bu evi olmayanlarin hali acaba.