Bebeğim 50 günlük o da kusuyor. Doktora götürdüm reflüsü vardır dedi. Emzirdikten hemen sonra kaldırmıyorum ben. Biraz hazmetmesini bekliyorum. Benim kızım aslında çok emince kusuyor. Uyurken başını hafif yüksekte tutuyorum. Ama bu aralar azaldı. Geçecektir zamanla.