Bermale canım bizde çok çektik kullanmadığımız damla kalmadı biogaiya güzel bir probiyotik onu kullan bağırsakları geliştirecek gaz damlası da maalesef her bebek farklı sonuç gösteriyor deneyerek bulabilirsin size hangisinin iyi geldiğini Allah yardımcın olsun karnını sürekli sıcak tut sancısı geldiğinde kovaya ılık su doldur ve içine koy göbeğine kadar..günde 3-4 defa acı elma yağı ile masaj yap sırtına göbeğine ayağına internette gaz masajı bulabilirsin ve bol bol sarıl karnını göğsüne yasla senin sıcaklığında ve kokunda rahatlayaktır biz 3 ay yaşadık sonra bi anda kesildi geçiyor bu günler bunu bil şuan en şiddetli zamanı çünkü 1 ay böyle sürer sonra azalarak gider güzel günler yakın inşAllah 🙏