Elizya17 ben kiwi kullanıyorum 5 6 aylıkken aldım oğlum 9 aylık hala kullanıyorum. Buharlı pişiricisi dışında rondo olarak da kullanıyorum mesela bugün patateslerini pişiricem buharlı pişiricide ondan da börek yapıcam. Dün de pankekini rondosunda yaptım sürahi gibi çok rahat oldu. Gece de salça yaptım onda çektirdim. Öğlenleri meyveyi veya sebzeyi buharda pişiriyorum yoğurtlayıp veriyorum(yoğurdu tek yemiyor ama o yüzden) benim elim ayağım gibi oldu.