DefneVeraasigi biz de babam yürüyüşe gitti rüzgar çarpmıştır öksürüğünün sebebini ona bağladık ama değilmiş. Sizi korkutmak istemem ama sürüntü verseniz iyi olur. Kayınvalidem korona oldu eşimde de belirtileri vardı ama kayınvalidem pozitif eşim negatif çıktı 4 gün önce. Bugün eşimin ateşi çıktı vücudu kırgın ve ağrılı kuru öksürük vardı ambulans çağırdık test yapmak için götürdüler. Muhtemelen pozitif çıkacak sonucu. Kuluçka döneminde sanırım yanlış sonuç çıkıyor testte. Siz yinede durumunuzu takip edin Bi test verin. Benim de halsizlik, eklem ağrısı, baş ağrısı, kuru öksürük. Yani gribal enfeksiyonun her belirtisi var ama daha ağrılı. İnşallah size bulamamıştır.