Merhaba,doğumdan 1 hafta sonra covid olduk ailecek ağır geçirdim hem lohusalık hemde covid çok kötüydü bende ama bebegim etkilenmedi onu çift maske ile emzirdim yemenize içmenize ağırlık verin vitaminler kullanın bol su tüketin ilaç kullanmadım zaten enzirdiğim için de vermediler. Şimdiden çok geçmiş olsun 🤲