Biyocu benim bebeğimde 2 aylık olduktan sonra mamayı da biberonu da reddetti bende ısrar etmedim mamayı bıraktık sadece meme ile besleniyoruz sol göğsümden süt sağdaki gibi gelmiyor ama yine de doyduğunu düşünüyorum bebeğimin. Doymasa sürekli ağlar uyumazdı.