Biri 3 aylık biri 3 yasında oglum var gününüz nasil geçiyor kaçta kalkıyorsunuz gece kaçta yatarlar? Benim büyük oldu yenidoğan herşeye agliyo sendromun dibindeyiz küçük deseniz zaten gündüz uykusu bilmio koca gün beşikte salliom 2 iş yapıom geliom salliom 2 iş yapıyorum falan :) sizde durumlar nedir