Fatmasagirli biberonu yenidoğana uygun alın red yaşamazsınız. Doğumdan sonra ilk iki gün sütüm gelmedi kaşıkla mama verdik çok gaz yaptı. Artık sütüm geliyor sağıyorum da bol bol, yeni sezaryen olduğum için oturamayacak kadar yorgun olduğumda emzirmek yerine biberonla veriyorum sütü, takviye mamayı da aynı şekilde. Sıfır sıkıntı. Ne gaz ne meme reddi.