Mom980 Cheddar Covid ilk çıktığında entübe hastamız vardı 2 ay entübeydi sonra iyileşti 🙏🏻 Allahtan Ümit kesilmez
Sevvaldal Cheddar var. apartman komsumuzun babasi yaklasik 1 ay entubeydi. Dondu sonra simdi cikti bile hastaneden
Cheddar Sevvaldal böyle haberleri duymak iyi geldi inşallah bizim hastamızda şifa bulur. Teşekkür ederim 🙏
SeherRonyaMelek Cheddar çok gecmiş olsun. Yemek yemesi lazım mutlaka eniştem yiyemediği için toparlanamıyo
Cheddar SeherRonyaMelek şuan entübe maalesef kendinde değilmiş. Zaten entübe olmadan öncede damar yoluyla besleniyordu kandaki oksijen seviyesi düşüyormuş yemek yiyince. Saolasın canım benim
SeverusSnape Cheddar çok geçmiş olsun, Allah acil şifasını versin inşallah 🙏 Benim çevremde maalesef olmadı ama yaşları vardı. 65 yaş üstüydü hepsi ve kronik rahatsızlıkları çoktu. Yine de Allah’tan ümit kesilmez, Allah çoluğuna çocuğuna bağışlasın inşallah.
Busragokceberra Cheddar Evet Antalya büyükşehir belediye başkanı ama işte ona daha uzman daha iyi doktorlar müdahale etmiştir
Cheddar Busragokceberra şuan avcılar medicanada yatıyo iyi doktorları varmış. Yurt dışından ilaç falan getirtler iyi olmuştu ama yeniden kötüleşti 😔
Busragokceberra Cheddar valla oda o kadar uzun bir süre kaldı ki herkes ölür demişti ama çıktı allah büyük canım
Marla91 Cheddar kronik hastalığı yoksa çıkar canım inş. Benim eniştem entübeydi 1 ayda vefat etti. Ama kalp hastasıydı.
Domdom Cheddar var eltimin eniştesi 2 hafta entübeydi ve durumu çok ağırdı kimse de umut yoktu ama atlattı 🌼uzun zaman fizik tedavi gördü şimdi çok iyi her kimse Allah şifa versin umudunu kaybetme🙏🏻