Eecc 2 ay 26 günlük kaç damla kullanılması lazım nasıl veriyosunuz , açtıktan sonra serin yerde mi yoksa buzdolabında mı saklıyosunuz
Ebruk Eecc günde bir kez 6 damla dedi doktorumuz öyle kullanıyorum bende kutusunda saklıyorum dolaba koymuyorum
Vanilya Eecc 3 damla canım. Ama doktora danış yine de sen. Bizimki 3 Damla’yla kullanıyordu. Sabah ki mamasına damlatıyordum
Eecc Vanilya kutuda 6 yazıyo eczacı 1 2 damla dedi ama az geldi öncesinde başka kullanıyodum o 4 5 damlaydı , doktorun numarası yok maalesef canım
Eecc Tceylnn evet kutuda öyle diyo eczacı 1 2 damla dedi bilemedim bide üstünde dolap yazıyo dolaba koy dedi ama önceden başka marka kullanıyodum o mutfakta duruyodu ama her ilaç farklı diye bilemedim
Vanilya Eecc Canım ben 3 tane kullanıyordum bilmiyorum açıkçası. Kuyuyu hiç okumadım daha önce doktor 3 demişti
Eecc Vanilya kutuda önceki de 6 damla diyodu ben 3 4 öyle damlatıyodum 3 yaş ve üzeri ya genelde bu ilaçlar 2 3 veririrm canım bende öyle düşündüm ama kullanan annelerden bilgi almak istedim canım çok sağol