dnzozkn bende bu konuyla ilgili post açıcaktım tam denk geldim iyi oldu benimde bugün 45. günüm 40ım çıktıktan sonra normal kılmaya başladım ilk gün baya dikişlerimde ağrı hissettim ama oturarak kılmak istemedim bugün de adet ağrısı gibi ağrım var sadece ama dikişlerimin zorlandığını hissetmiyorum bisey olmaz heralde ama doktorlar egzersize filan 6 Aydan sonra başlanmasını iç dikişlerin 4 Aydan önce kaynamayacağım söylüyor dış dikişler tamam da iç dikislere zarar verir mi acaba bilemedim Allah büyüktür inşaAllah bisey olmaz