Miraaayadeee Kızım 5 ay 13 günlük kilosu 6730 cıktı 3200 doğmuştu emmek istemiyor bu aralar sadece 5 dakika emiyor o kadar bile değildir kaç tane mama aldım yemedi napcagimi şaşırdım kilosunu her gören az diyo deliricem😭😭 varmı yardımcı olabilecek
Mu-Mi Miraaayadeee seninki gene iyimis benimki 6 kilo 2900 doğmuştu şuan atak geciriyo sanırım beslenmeyi reddediyo
patilianne Miraaayadeee 4 ay 27günlük bebeğim kilosunu söylemiyim karşılaştırmayı sevmiyorum ama bazen çok iştahlı bazen çok iştahsız oluyor hiç zorlamıyorum sağlığı yerindeyse takılmayın minyon bir kız olacak belli ki
Zeynepfatmamahmut Bizimki de öyle doktora gitmeye korkuyorum kesin zayıf dicek 4 aylıkken 6200 dü 6 900 falan şuan ama meme reddi desen var aşırı hateketlendi bide her buldukça emziriyorum ama zayıf sanırım
Miraaayadeee 230820 artık insanların laflarından çok yoruldum canım gerçekten sanki ben istemem bebeğim kilo aldın yesin ama yok yani Senin bebiş kaç aylık
Mubuli Miraaayadeee benim kızımda 5ay 3 günlük bugün gideceğiz beşinci ay kontrolüne ama çok hareketlendiler artık merak etmeye başladılar dış dünya açtılar artık kendilerini ve emerken bölünmeler emmeyi bırakıp etrafa yönelmeleri çok normal merak ediyorlar yeni şeyler öğreniyorlar şükret dr unuz ne dedi kilosu hakkında… ama sağlıklı oluşunlarda acıkınca emecek zaten bide artık daha hızlı ve kuvvetli emdikleri için koşa sürede doyabiliyolar her mızırdanma da emzirin bide bi ara emmerken ağlamalar yaşadık emmek istemesi ama emzirirken konuşun eğlenceli hale getirin ben öyle yaptım şimdi daha iyiyiz …. 😊
Miraaayadeee Mubuli doktorumuz 4 aylıkken mama verebilirsin dedi ama kabul etmedi yani kilosu normal sayılabilir ama mama yese daha iyi dedi naptiysam yemedi ek gıdadan umudum😞
Mubuli Miraaayadeeeüzülmeyin inşllah ek gıda da güzel beslenir umarım düzelir kilosu da ama siz strese girmeyin bebeğinizde hisseder ve oda stres olur ikiniz içinde daha da zorlaşır siz ne kadar rahat olur onu doğururken rahat davranırsanız o da bunu anlayıp daha iyi beslenecektir inşllah 🤲🏻
Kzyannesi17 Miraaayadeee canım bizde 5 ay 11 günlüğüz mamayla besleniyoruz ama 3 gündür 90cc içiyor normalde 150 içiyordu iştahı yok bu aralar
Miraaayadeee Kzyannesi17 ben artık delirmek uzereyim ne emiyo ne mama yiyo kendimi çok suçlu hissediyorum😭