sevgikzm busenur34 Benim bebeğimde de aynısı olmuştu o günlerde. Paketli gıda abur cubur yemiştim sütten geçip alerji yapmıştı kestim, beslenmeme dikkat ettim geçmişti.
Annebalisi Benim bebeğimde öyle şu anda iki doktora götürdüm ikiside normal olduğunu söyledi. Oda sıcaklığı 24-26 derece arasında olsun,çok kalın giydirip kalın battaniye örtmeyin dedi. Bekliyoruz bakalım inşallah geçer. Sizede geçmiş olsun.
Sadecezeynep Benim bebeğimde de var bizimki sanırsam çok öpüldüğü için babası ve ben her dakika öpüyoz 🙈 öpmeyince geçiyor azalıyor