Kutay09 Arkadaşlar merhaba, oğlum 10 aylık. Özellikle gece uykusundan önce çok şiddetli ağlamaya başladı. Artık sallanmakta istemiyor,çok fazla uykusu var ama bir türlü uyuyamıyor. Nasıl denesem çok fazla ağlıyor,dönemlik mi bu geçici diyin lütfen:(
Bejnatas Kutay09 evet dönemlik biz de de uyku öncesi ağlama ve huysuzluk çöktü ama 1 yaşından sonra geçti
Kwsr Kutay09 çok fazla uyaranla karşılaşıyor olabilir. Örneğin TV. Işık. Yüksek sesle gibi onlar da çok etkiler
benkubra Kutay09 bebekler genelde bu tarz aktiveler oncesi guc toplar ve bunuda aglayarak belli eder.. Ama aksi bir durum soz konusuyla gunduz uyudugu uykulari bir gozden gecirmekte fayda var yorgunsa ya da az uyumussa bunun nedeniylede uykuya geciste zorlanabilir
Kutay09 Bejnatas çok çok teşekkür ederim cevabınız için. Çok sevindim sizin adınıza. İki gündür çok zorlanıyorum,sizin de bu dönem mi başlamısti
Bejnatas Kutay09 evet arada hala da oluyor geçiyor ama biz bile uykumuz varken biraz gergin oluyoruz aslında ben normal diye düşünüyorum 😊
Kutay09 Bejnatas haklısınız,ama oğlumun aglayisi biraz şiddetli,hiçbir şekilde sakinlesmiyor ben de çok telaslaniyorum:/
Kutay09 Kwsr haklısiniz evet,bugünlerde özellikle TV karşısında uyuyor,başka odada.mumkun değil uyutamiyorum maalesf. Çok uğraşıyorum ama
Kwsr Kutay09 bir kaç gün TV den uzak tutun aksam uyku öncesi. Ortam kısık ses olsn . Işık bile etkiliyor. Uyaran lar çok oluyor malesef ondan çok zorlanıyorlar deneyin düzelir inşallah
Kutay09 benkubra uyku öncesi mi güç toplar,tam anlayamadım kusura bakmayın lütfen. Saatlerine çok dikkat ediyorum,haklisiniz
benkubra Kutay09 evet uyumak içinde güç toplamaları gerek bebeklerin instagramda “tevhide dadı” isimli hesapı takip edebilirsiniz