Bsra23 İkinci gittiğim hastane acıbadem hastanesi daha iyi doktorları var birde USG çeken doktor daha tecrübeli ve güven verici diye ben ona inanmayı tercih ettim açıkcası diğer hastanedeki çocuğu tutun olmadı yok şöyle tut yine olmadı yok böyle tut falan dediği için baya uğraştık yanlış çektiğini düşündüm yada bir haftada gelişim gösterdi bilemiyorum ama baştada doktor korkma kalça çıkıklığı değil bu gelişim geriliği tamamlar 3 aya demişti