Bill 1-2 hafta hiç bırakmadan kılsan zaten inan alışkanlık oluyor. Kılmayınca rahatsız hissediyorsun. Ben 10 sene aralıksız kıldım, çocuklar doğunca 6 ay önce lohusalıktı yok koşuşturmaydı inan yetişemiyordum ama tekrardan çok şükür başladım. Her namaza ben Allah lu buluşma gibi düşünerek kılıyordum. Secde insanın Allah a en yakın olduğu yerdir. Bu içime işlediği için ben keyif alarak, sevgiliyle buluşmak gibi hazırlanıp kılıyordum. Ortamı loş yapıp, direkt namazıma odaklanıyordum. Kendinizi o şekilde haz alacak fikirler benimseyin. Bana namaz kılmamak çok nankörlük geliyor. Allah o kadar şey veriyor, sen şükür dahi etmiyorsun. Senden kastım insanlar yani. Kılmadığım zamanlarda benim için de geçerli bu. Allahım tez zamanda layıkıyla başlamanı nasip etsin🤲