htceee98 Kullandığınız kan damlası herhangi bir yan etki yaptı mı? Kabızlık veya kakası siyah oldu mu? Hangi kan damlasını kullanıyorsunuz? Bize vegaferon verdi yarından itibaren kullanmaya başlıcaz.
PortakalliKahve htceee98 bestiron kullanıyorum. İshal-kabızlık,kusma, kakada renk değişikliği hiç bir yan etki yaşamadık. 2 aydır kullanıyorum memnunum
esraesma htceee98 Bence onu kullanmayın her bebekte şikayet var bizde kullandık kustu damlayı kakası çok fena kokmaya başladı bide kabız oldu. Ocean microfer kullanıyoruz çok memnunum
elfymn htceee98 sidefer kullanıyoruz yaklaşık 1 aydır hiç bir yan etkisini görmedik çok memnunum 🙋🏻♀️
Mrv-_- htceee98 newvitte iğrenme kabız gibi sıkıntılardan sonra sidefere geçtik oldukça memnunum sadece değeri yükseltmediğiyle alakalı yazılar canımı sıktı biraz inşallah tahlil yapıldığında da sıkıntı çıkmaz.
serebro htceee98 vegaferon kakada leke leke kan ve huzursuzluk yaptı. Dr tavsiyesiyle alinox kullanıyor