Melegim1tane Göğsümü tamamen sağdım göğsüm çok sızlıyor emzirirken çok acıyor bide sızısı için ne yapabilirim
Nazeyy Melegim1tane Melegim1tane sıcak uygulama yapabilirsin iyi geliyor emzirirken açıyor demissin göğüs ucu yarasi olabilir bebeğin kahverengi kısmı iyice ağzına aldığından emin ol yanlış tuttuğunda böyle olabiliyor çok kötüyse eğer kremler var eczanede lanolin ve fito krem onları kullan faydasını goreceksin
Nazeyy Melegim1tane sagdigim icin de olabilir bebek emecegi kadarı biliyor ama sağınca düzen şaşıyor biraz çok zorda kalmassan sağma bence bol bol emzirmeye çalış birkaç güne düzelir inşallah
[silindi] Bende aynı durumdayım 2-3 haftadır mastitim uğraşıyorum siz bi de doktora gidin 3 çeşit antibiyotik kullandım iğne kullanıyorum halen sızlıyor emzirince ve emzirdiltrn sonra enfeksiyon kapmışım