Biogaia 5 damla veriyorduk ben normalde gece veriyordum, doktor sabah ver dedi sabah vermeye başladım. Sab simplex de en son 10 damlaya kadar çıkartmıştı doktor ama biz onları kullanırken çocuk resmen daha çok sancı çekiyormuş sonradan fark ettik. İlaçları kestik ve çocuk rahatladı. Piyasada kullanmadığımız gaz ilacı kalmamıştı sanırım. Ama her çocuk farklı bunu da göz önünde bulundurmak lazım benim bebeğimin alerjisi de vardı, o da tetikleyici olabilir. Benim tavsiyem bir süre deneyin baktınız bir fayda yok ya ilaç değiştirin ya da kesin. Ben rezene demliyordum içine de kimyon katıp içiyordum inanın daha çok faydası oluyordu.