Merhabalar, bebeğim 9 aylık, ek gıdaya geçtiğimizden beri tuvaletini yaparken ıkınıyor ve kıpkırmızı oluyor. (2 günde bir yapıyor). Anne sütü + ek gıda besleniyor. Sadece Anne sütü alırken günde 1-2 defa yapardı. Tavsiyeleriniz var mıdır? Aynı durumda olanlar var mıdır?
Şimdiden teşekkür ederim 👼🏻