asgg_smy14 merhaba ben iki gün önce doğum yaptım. bebegimde enfeksiyon cıktı yogun bakıma aldılar. antibiyoktik tedavisi uygulanacakmıs. böyle durum yasayıp atlatan varmı? bebegimi çok merak edıyorum.
Fatos2222 asgg_smy14 bende yasadim dogum yaptim 2 hafta sonra enfoksyon var dediler yogun bakimda kaldi 4 gün okdr zor gectiki benim icin ama tabi saglik once atlattik her gun gidiyodum süt veriyodum ama gostermiyolrda kapidn veriyodm sadece
esraesma asgg_smy14 Çok geçmiş olsun bi bilgim yok ama inşallah bu mübarek günler yavrunuza şifa olur🤲🏻 Üzülmeyin eminim çoğu kişinin başına gelmiştir
badew asgg_smy14 Canimm kuzenim geçenlerde doğum yaptı bebek aynı sebeptenn 2 hafta yoğun bakimda kaldı ama şu an çok iyi korkma sakin
yemekseverdiyetsevmez asgg_smy14 benim oğlum da doğduğunda enfeksiyon vardı doktor yoğun bakıma yatış istedi biz kabul etmedik tüm gün emzirdim ertesi gün düşmüştü geçmiş olsun canım
0bhrasya Benimde Doğumdan sonra hemen aldilar kuveze enfeksiyondan dolayı antıbiyotik verdiler çok üzülmüştüm ozaman ama çok şükür 1 haftada çıktı şimdi 7 aya gircez inş hemencik iyileşsin kavuşun 🤲