Alya88 antibiyotik kullanmanız bittikten sonra ishal de kendiliğinden düzelir normalde 😊 bu dönem sıvı kaybı bir tık fazla oluyor, su vermeyi ihmal etmeyin. Muz yedirebilirsin bir de canım.
Probiyotik alması da güzel olur. Kefir, ev yapımı yoğurt gibi ☺️