ElifMT Teyzeleri bizim bugün sünnetimiz var oğluşuma dualarınızı bekliyorum kolay atlatalım çok canı yanmasın 🤲
Dlkhsna ElifMT hayırlı olsun canim Rabbim damatligini göstersin insalalh hemen bitiyor zaten sizinki de öyle olur inşallah🥰
ElifMT Dlkhsna çok teşekkür ederim canım öyle diyor herkes ama çok endişeleniyorum canı çok yanarsa çok ağlarsa ve sonraki süreç de nasıl olcak bakalım inşallah kolay geçer 🤲
Dlkhsna ElifMT kuzum bende ôylrydim hiç ağlamamis ameliyat sırasında sonrasını da kolay atlattık çok şükür
ElifMT Dlkhsna iğne vurulurken ağladı biraz sonrası baya ağladı ya sanırım çişini yaparken ağladı şimdi daha iyi ama ara ara çok ağlıyor☹️