Merhaba, doğumdan sonra bebeğimin ayak tırnakları çok kısaydı,et daha yüksekte kalıyordu. Doktora sorduğumda genelde böyle olduğunu ve tırnak uzadıkça eti itip çıkacağını söyledi. Bu sabah baktım fotoğraftaki gibi olmuş, batmış sanki iltihap var. Ne yapmak gerekir bir krem mi kullansam doktora mı götürsem başına gelen var mı
Fotoğraf eklenmiyor neden acaba src yazısı çıkıyor