-PembePanterMom Emerken çok sık ısırmaya başladı bebeğim 8 aylık 3 dişi çıktı ve canımı inanılmaz çok acıtıyor ısırmaması gerektiğini nasıl anlatacağım 🥺🥺
-PembePanterMom ecemm-6161 zaten hiç tepki vermiyorum bi iki kere kızar gibi yaptım emzirmeyi bıraktım ama yine aynı yine aynı
-PembePanterMom Selinsu1 ben kıyamıyorum ısırmaya 😂 deneyince bile oda beni ısırmaya yelteniyor hemen 😅
Bilgeanneler -PembePanterMom ben burnunu sıktım, sıkmak derken nefes almayıp ağzını açmak zorunda kalıyor o yüzden ısırmayı bırakıyor bir kaç defa tekrarladım bunu ve artık ısırmıyor.🙂