canzuu siz gereksiz evham yapmışsınız. Burda “bebeğim 3 aylık konuştu, 5 aylık koştu” diyenlere bakmayın… :)
Babıldama döneminde bebeğiniz. En fazla “babababa, dededede” diyebilir. Net bir şekilde baba, dede, anne, mama diyemez şu an. Söylediğiniz çak, alkış, baybay gibi eylemleri yapması içinde daha zamanı var. Şu an için gelişiminde endişeleneceğiniz bir şey göremiyorum. :)