AysenurErsonmez Sabah kızım yere düştü hemen hastaneye götürdüm çok şükür röntgen de bişi çıkmadı ama bi kaç kere azıcık kustu çok korkuyorum röntgen de bi sıkıntı çıkmamıştı. Bebeğim de iyi gözüküyor ama içime sıkıntı düştü
Annesininprensesi AysenurErsonmez üzülmeyin olabiliyor böyle aksilikler bundan sonra daha dikkatli olun🙏🏻 korkmayın inşallah bir şey olmamıştır ciddi olan fışkırarak kusma çok geçmiş olsun🌸
cerenduran AysenurErsonmez bebeklerin kafaları darbeye daha dayanıklı oluyor.her zamankinden farklı değilse kusması korkmayın. düşe kalka büyüyor demişler. çok geçmiş olsun. olacağın önüne geçemiyoruz ben kaderciyim bu konuda. kendinizi lütfen suçlamayın
Hive Merak etmeyin birsey olmaz insallah. Bebekleri melekler koruyor durumuna inananlardanim ben. Eger fışkırır tarzda ciddi bir kusma söz konusu olursa zaman kaybetmeden gidin mutlaka. Gecmis olsun ❤️
AysenurErsonmez Hive çok teşekkür ederim kendimi okadar çok suçluyorum okadar çok üzüldüm ki sütüm de gitti Allah'a şükür kafatasında bi sıkıntı yok çok ağladım çok sıkıntı oldu içime ☹️
Melek7 Hive düşmelerde ve kafa vurmalarımda kusmak normaldir. Ciddi olan kusma şekli fışkırarak ve sürekli olan kusmadır..
Hive AysenurErsonmez Cok uzmeyin lutfen kendinizi. Gorunmez kaza olmus 😞 kim ister bebegine zarar vermek. Emziriyorsaniz hele hic stres yapmayin. Rabbim korusun tum meleklerimizi ❤️🌸