Susu18 Anneler merhaba pazartesi çalışmaya başlıyorum oğlum 9 aylik olcak benim gibi çalışmaya başlayan anneler var mi bu süreç nasil gecti
[silindi] Susu18 ben oğlum 2 buçuk aylıkken başladım çalışmaya ilk başta tedirgindim bensiz ne yapıcak diye ama insan alışıyor hiç sıkıntı yaşamadık çok şükür. Zaten annem bakıo içim rahat
defnesmoms Susu18 1 hafta oldu başlayalı 3 ay 11 günlük kızım bugüne kDar sıkıntı yoktu ama bugün inanılmaz huysuzdu
miliaris Susu18 haftaya basliyorum bende😔9 aylik olacak, cok tedirginim, mutsuzum karmakarisik durumdayim.bir yandan haksizlik mi ediyorum diyorum bir yandan onun gelecegi diyorum..zor olacak sanirim
MUGUL Susu18 oğlum 5 aylıkken basladım şimdi nerdeyse 9 aylık... kime bırakacaksınız bizimkine babanne-annanne bakıyor ve bırakıp dışarı cıkmak farklı yüzler görmek bana çok iyi geldi... çok gözümde büyütüyordum ama işe başlayınca mutlu oldum 🙈
Cagatayinannesi 2 ay 14 günlüktü ise başladım erken olması avantaj oldu alışıyor insan çokta takılma herşey onlar için geleceğimiz için
Cagatayinannesi 2 ay 14 günlüktü ise başladım erken olması avantaj oldu alışıyor insan çokta takılma herşey onlar için geleceğimiz için
Susu18 [silindi] siz baya erken başlamışsınız benim ki 9 aylik oldu ama hiç bırakasım gelmiyor kimse iyi bakamazmış gibi geliyor
Poncique Susu18 ben de aynı durumda olucam şimdiden tasalanıyorum. Sanki kimse benden iyi bakamazmış gibi. Bi de benimki inat huysuz ben sabrediyorum da kayınvalidem sabredemezmiş gibi geliyo.
Susu18 Poncique bende ki aynı durum iyi bakamayacak kaynanam kimse anne gibi değil sabırlı olamıyorlar
Susu18 miliaris malesef 2 kişi çalışmadan bu devirde geçim zor yoksa bizde isteriz çocuklarımızı biz büyütelim ama hayat şartları malesef
Susu18 MUGUL benim ailem uzakta mecbur kaynanam bakacak şimdiden planlar kuruyor ben çalışayım istiyor oda oğlumla dışarda gezmek hiç anlaşamayız kayincalidemle beni hiç dinlemez ama bakacak ondan başka kimse yok
Crn MUGUL nasıl bi sistem yaptınız peki benim kızımasa annene babaanne bakıcak 1 ay 1 ay diye konuştuk ama siz nasıl yaptınız
Zeynebinannesi MUGUL sikinti oldu mu 2 farkli kisinin bakmasuli.. 2 tarafda kendi kurallarini uygular mi
Tanemduygu Susu18 Ah canin bende 3 aydir calisiyorum 11 aylik kizim bizde ne annane ne babanne bakiyor. Bakici var o ilgileniyir bide beni dusunun 🙄 Tanidik evde kamera var cokt aguzel bakiyor ama insanin annesi gibi olmaz hersey onlar icin yoksa kim ister bebegini birakip calismayi bazen diyorum ki acaba beni unuturmu ?
Susu18 Tanemduygu bence unutmazlar unutursa bende çok üzülürüm moralim bozulur kimseyi benden çok sevmesin kayinvalidemin çok ilgileneceğini düşünmüyorum bi kenara koyar kendi sigara içmeye cikar
morviiiii Bende 2 ay sonra başlıyorum şu an 4 ay 8 günlük. Annem bakacak ve dublex ev tuttum her ikisi de rahat etsin düzen olsun vs diye şimdiden başladı korkular. Annem canımdan ötem bakacak ama hep içimde bi burukluk. Yanında olmak çok isterdim ama hayat şartları, her şey onlar için. Yavrularımız önce Allah’a sonra onlara emanet 🌸
Susu18 morviiiii Valla insanın kendi annesinin bakmasi büyük rahatlık bence .O konuda şanslısın benim kayinvalidem bakacak ve ne desem alınıyor kusuyor kafasına göre hareket ediyor oğlumu kendi oğlu sanıyor.ama kendi annene nazin geçer bi laf söylediğinde küsmez hemen sana tavır almaz keşke benim annemde yakınında olsa da o baksa ogluma:/