Burcin61 Kızlarrr günaydınnn bebeğim 7 aylık ek gıda ile besleniyoruz ancak mamayı önceden çok severdi şimdi zorla içiyor istemiyor gibi sizce neden ne yapmalıyım? Ek gıdayı da çok güzel yiyor
ecemm-6161 Burcin61 canım bazen olabiliyor mana reddi bebeklerde ek gıdaya alışıyor ondandır biz de aynıyız ek gıdayı güzelce yiyor ama mama azaldı biraz