Ayda1626 Merhaba pazartesi günü işe başlamak zorundayım ama bebeğim 2 aylık Annem bakıcak evi yakın süt sağıp bıraksam dururmu akşama kadar aklım çok karışık
Mutlupapatya Ayda1626 durur canım ben 6 aylıkken başladım ama sütüm zaten az olduğu için sağmıyordum zaten süt+mama+ek gıda devam ediyorduk umarım kolay atlatırsın süreci
Ayda1626 Goktugmom_ 8 saat çalışıcam hayır kendi işim ortağım vardı ama artık idare edemiceğini söyledi benim gitmem gerekiyor aslında kızımı da götürebilirim ama pandemi yüzünden evden çıkarmak istemiyorum
Ayda1626 Mutlupapatya Üzülüyorum bırakıcağım için ama işe de gitmek zorundayım daha çok küçük inşallah iyi olur
Woody Ayda1626 bence en iyisi kızınızı da götürmemiz. Ona göre bir düzen kurmanız. 2 aylık çok küçük daha…
Ayseannesi Ayda1626 kendi işinizse arada bir uğrama şansınız yok mu bebek gerçekten çok küçük yada evden çalışıp çalışma saatini kısa tutmak gibi bir şansınız. İhtiyacı sadece süt değil emmek ona iyi geliyor kakasını bile daha rahat yapıyor..
Med Ayda1626 hic bilmiyorum cnm bi bilen yazar. Kendi işinizmis. Yanına yardimci olacak birini alıp,bir akraba vs bence bebeğini de götürsen daha iyi sana ihtiyacı var çok küçük. Emzirirsin hem sagmana gerek kalmaz.
Ayda1626 Ayseannesi çocuk giyim mağazamız var dün ortağımla kavga ettim onun çocuğu yok artık idare etmiceğini söyledi sürekli bi sorun oluyo çalışma saatlerini düşürsem onada laf yapıcak dükkan da metroyla 45 dk uzaklıkta oyüzden ne yapsam diye düşünüp duruyorum
Ayda1626 Med annemi alıp gidebilirim burdada virüs çok arttı mutasyonlar çocukları etkiliyo diyolar ondan korkuma götürmek istemiyorum ama haklısınız emmeye de ihtiyacı var bana ihtiyacı var pazartesi gidip bi düzenleyeyim götüreyim
Med Ayda1626 iyice sarar dikkat edersiniz Anne sütü bebeğe en faydalı şey birde kokunuzu alacak onun için en iyisi. Hayırlısı olsun şimdiden