Hanımlar Merhaba,
kızım 5,5 aylık doğduğundan beri genelde 4 aylık olana kadar gece 1 max 2 defa kalkar yatardı. Büyüdükçe hiç uyanmayacağını hayal ederken bu gece 5 defa uyandı :)
ama çocık sanki gaza sıkışıyor gibi hissediyorum yediklerime vs dikkat ediyorum. Siz bu durumun önüne nasıl geçtiniz? Benimle aynı sorunu yaşayan anneler