3 ay önce doğum yaptım bir jel almıştım 150 liraya o zamanlar devlet karşılamıyordu ama bugün doktorum kremini düzenli kullanmamışsın ona devam et bir de devlet destekli bir krem çıktı çok iyi onu da yazıyorum dedi eğer sezeryan iziniz için bir krem kullanmadıysanız ve ihtiyacınız varsa haber vermek istedim