Pasaannesiiii Bebeğim 4.5 aylık bir haftadır vegaforon kullanıyorum şimdi kırmızı benek gördüm damladan dolayı mıdır tecrübesi olan var mı?
Med Pasaannesiiii genelde kaka da kan alerji belirtisidir. Takip edin tekrarlarsa doktora gidin. Popoda çatlak var mı diye de bakıyor.
Sngl1223 Pasaannesiiii evet ilaçtandır ben ilk verdim bağa benekli oldu kan gibi bıraktım ya sağlık ocağının verdiği hiçbirşeyi kullanmıyorum
serebro Pasaannesiiii vegaferon kullanınca aynısı oğlumda da olmuştu kullanmayı kesin başka bir damla kullanın
ayseberilinannesi Pasaannesiiii benimde aynı sorun var bıraktım iki gündür damlayı burda bekleyeyim bari
serebro Pasaannesiiii takipli doktoru alinox kullanmasını tavsiye etmişti o zaman bir sıkıntı yaşamadık