Merhaba 2 aylık bebeğimin başında Konak dedikleri deri kavlaması mevcut . Kendi doktorum zeytinyağı sür dedi . İnstagramdakidr Rıfatcan Öztürk var . O da kesinlikle zeytinyağı bebeklere sürülmemeli diyor. Siz ne yaptınız kendiliğinden geçer mi ? Ne zaman geçer