Merhaba Annelerim,
Biz 2 numaraya geçeli 2. Kutu oldu teyzem yurtdışından mama yolladı tabi gelene kadar 2 ye geçtik 1.5 ayda gelemedi çünkü şimdi sorum 1 numarayı kullansam sorun olur mu ? 1 ile 2 arasında mineral farkı var diye biliyorum ama başına gelen oldu mu bu durum