10 günlük bebeğim var 8. Gün sarılık yüzünden hastanede yattık bir gün kalıp dün taburcu olduk ama hastaneden geldiğimizden bu yana bebeğimin kakası çok koyu kıvamlı ve rengi değişik bu gece de hiç yatmadı sürekli ıkındı sanırsam kabız olmuş masaj yapıyorum geçmedi bir türlü başka ne yapabilirim yardımcı olursanız sevinirim acı çekmesi çok üzüyor ☹️❤️