Kol tembelliği farkında olamamak diyorlar fizyoterapistler benim de kızım öyle ama Bi bakıyorsun her gün kullanıyor Bi bakıyorsun dönerken kolunu altında unutmuş ya da oturtunca ötekini unutmuş ama Bi şeylerle uğraşırken ikisiyle de çabalıyor Bi elinden ötekine veriyor